Reklamacje, zwroty, wymiana
Reklamacje, zwroty, wymiana
- Wszystkie produkty dostępne w sklepie ŚwiatMat.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad.
- Wszystkie produkty posiadają gwarancje producenta.
- Wszystkie produkty wysyłane przez nasz sklep, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez pracownika sklepu pod względem zgodności z zamówieniem oraz stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń).
- Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się drogą mailową ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie. Adres e-mail: kontakt@swiatmat.pl
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Zamawiającego za pobraniem. Koszt dostarczenia zwracanej przesyłki pokrywa klient.
- Klient ma prawo zwrócić towar bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni od daty zakupu.
- Sklep zgadza się na zwrot towaru do okresu 30 dni od daty zakupu pod warunkiem, że:
- Towar nie jest zniszczony
- Klient posiada dokument potwierdzający sprzedaż (fakturę VAT)