Reklamacje, zwroty, wymiana

Reklamacje, zwroty, wymiana

  1. Wszystkie produkty dostępne w sklepie ŚwiatMat.pl są fabrycznie nowe i wolne od wad.
  2.  Wszystkie produkty posiadają gwarancje producenta.
  3. Wszystkie produkty wysyłane przez nasz sklep, w trakcie przygotowania do wysyłki są sprawdzane przez pracownika sklepu pod względem zgodności z zamówieniem oraz stanem produktu (czy jest kompletny, czy nie ma uszkodzeń).
  4. Jeżeli po otrzymaniu towaru Zamawiający wykryje w nim wady techniczne lub uszkodzenia mechaniczne (zewnętrzne) powstałe podczas dostawy, ma prawo odesłać przesyłkę. W tym celu Zamawiający powinien niezwłocznie skontaktować się drogą mailową ze sklepem i poinformować o zaistniałym fakcie. Adres e-mail: kontakt@swiatmat.pl
  5. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od ich wpłynięcia. 
  6. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (wyczerpanie zapasów), sklep   zwróci  Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt.
  7. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych przez Zamawiającego za pobraniem. Koszt dostarczenia zwracanej przesyłki pokrywa klient.
  8. Klient ma prawo zwrócić towar bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni od daty zakupu.
  9. Sklep zgadza się na zwrot towaru do okresu 30 dni od daty zakupu pod warunkiem, że: